Kadının cinsel organına dokunmak orucu bozar mı?

Kadının cinsel organına dokunmak orucu bozar mı? Kadının cinsel organına dokunmak orucu bozar mı?, Vajina ellemek orucu bozar mı?, Cinsel bölgeye dokunmak orucu bozar mı?, Vajina ile oynamak orucu bozar mı?, Kendi cinsel organına dokunmak abdesti bozar mı?, Özel bölgemizi ellemek orucu bozar mı?

Kadının cinsel organına dokunmak orucu bozar mı?

Vajina ellemek orucu bozar mı?, Cevap metni. Allah'a hamd olsun. Eğer erkeklik uzvu, kadının fercine girmemiş ve meni gelmemişse, orucunuz sahihtir ve size de bir şey gerekmez. Mezînin akmasına gelince, âlimlerin iki görüşünden en doğru olanına göre mezî orucu bozmaz.

Vajina ellemek orucu bozar mı?

Vajina ellemek orucu bozar mı?, Cevap metni. Allah'a hamd olsun. Eğer erkeklik uzvu, kadının fercine girmemiş ve meni gelmemişse, orucunuz sahihtir ve size de bir şey gerekmez. Mezînin akmasına gelince, âlimlerin iki görüşünden en doğru olanına göre mezî orucu bozmaz.

Cinsel bölgeye dokunmak orucu bozar mı?

Cinsel bölgeye dokunmak orucu bozar mı?, Oruçlu iken elle tatmin olmak orucu bozar, kazayı gerektirir.

Vajina ile oynamak orucu bozar mı?

Vajina ile oynamak orucu bozar mı?, "Bir erkek, hanımını öperse veya fercinin dışında bir yerine penisiyle dokunursa veyahut da eliyle bir kadının tenine dokunur da kendisinden meni çıkarsa, orucu bozulur, meni çıkmazsa orucu bozulmaz.

Kendi cinsel organına dokunmak abdesti bozar mı?

Kendi cinsel organına dokunmak abdesti bozar mı?, Cevap metni. Allah'a hamd olsun. Mastürbasyon (istimnâ), orucu bozan şeylerdendir. Mastürbasyon yaparak orucunu bozan kimsenin, büyük günahtan dolayı tevbe etmekle birlikte bu günü kaza etmesi gerekir.

Özel bölgemizi ellemek orucu bozar mı?

Özel bölgemizi ellemek orucu bozar mı?, Dokunulan yerin, cinsel bölgenin bir kısmı veya çoğu/tamamı olması arasında da fark yoktur. Kişinin sadece ön değil, arka tarafına dokunması da abdestinin bozulmasına yol açar. Aynı şekilde kendisinin değil de meselâ eşinin veya bir çocuğun ön veya arkasına dokunması da abdestini bozar.

Kadının elle tatmin olması orucu bozar mı?

Kadının elle tatmin olması orucu bozar mı?, Vücuttaki kılların hangi yolla olursa olsun alınması orucu bozmaz.

Erkeğin kadının avret yerini öpmek caiz mi?

Erkeğin kadının avret yerini öpmek caiz mi?, Oruçlu iken elle tatmin olmak orucu bozar, kazayı gerektirir. Bu fiili işleyen kimselerin bozmuş oldukları orucu kaza etmekle yetinmeyip ayrıca tövbe etmeleri de gerekir. Elle tatmin olmanın keffâreti gerektirmemesi, bu fiilin önemsiz bir günah olduğunu göstermez.

Oruçluyken 31 çekmenin kazası kaç gün?

Oruçluyken 31 çekmenin kazası kaç gün?, İlişkiden önce kadının avret yerlerini öpmek caizdir. Fakat ilişkiden sonra mekruhtur. Aynı şekilde bir kadın da kocasının cinsel organını öpebilir. Karı koca arasındaki cinsel ilişki temelde yasaldır.

Erkeğin cinsel organını ağzına almak günah mı?

Erkeğin cinsel organını ağzına almak günah mı?, İlişkiden önce kadının avret yerlerini öpmek caizdir. Fakat ilişkiden sonra mekruhtur. Aynı şekilde bir kadın da kocasının cinsel organını öpebilir. Karı koca arasındaki cinsel ilişki temelde yasaldır.

Oruçluyken müstehcen şeylere bakmak orucu bozar mı?

Oruçluyken müstehcen şeylere bakmak orucu bozar mı?, İlişkiden önce kadının avret yerlerini öpmek caizdir. Fakat ilişkiden sonra mekruhtur. Aynı şekilde bir kadın da kocasının cinsel organını öpebilir. Karı koca arasındaki cinsel ilişki temelde yasaldır.

Dudaktan öpüşmek orucu bozar mı?

Dudaktan öpüşmek orucu bozar mı?, Yine, mastürbasyon yaptığın günün geri kalanında orucunu devam ettirmemen (orucunu bozman) ve bir şey yiyerek orucu bozan başka şeyle bu ayın kutsiyetini çiğnemen sebebiyle de tevbe etmen gerekir. Ayrıca orucunu bozduğun bu günü, başka bir günde kaza etmen gerekir.

Cinsel organdan yapışkan sıvı gelmesi orucu bozar mı?

Cinsel organdan yapışkan sıvı gelmesi orucu bozar mı?, Bu konuda görüş ayrılıkları vardır. Pek çok alim oral seksin caiz olduğuna inanır, ancak beğenilmez görür. Sözlü-genital teması caiz gören âlimler grubu büyük ölçüde Hadis ve Kur'an'da böyle bir eylemi yasaklayan açık bir emir bulunmamasından dolayı caiz görmüşlerdir.